07 November 2012

Forfulgt af sin skygge !!!


2 comments:

kim said...

Det er et stærkt, og særdeles karakterfuldt portræt du har skabt her Morten. Jeg synes, at der er langt imellem at man ser noget, der er interessant for andre end den portrætterede selv. Det her er noget ganske særligt, med den intense kontakt der mellem dig og den afbildede.
Respekt!

Saxild said...

Takker Kim !!! Jeg er ude i manipulation her hvor to billeder er klippet sammen. Først forsøgte jeg at lave det i et hug, ved at en tilfældig person skulle træde ind i buen. Det viste sig at være helt umuligt og så er det jo godt man har PS :o)) Tog så baggrunds billedet og klistrede portrættet ind. Det er samme person der har været model, der af titlen. Jeg er ikke helt tilfreds med det tekniske, men da det er mit første forsøg er det vel ok :o))

Hilsen fra Morten