18 July 2012

Søren "Doc" Houlind

5 comments:

kim said...

Tillykke med dit nye Pen Morten.
Det er nogle "saftige" billeder du får lavet med det. Jeg kan forestille mig, at det er handy at have med rundt.

mvh. kim

Saxild said...

Tak skal du have Kim !!! Olympus PL1 er et fint lille 12 megapixel kamera, men ikke nyeste model. Det var på tilbud til 1500 kr i Brugsen incl. en 14-42mm zoom. Sidstenævnte er ok, dog ikke ret lysstærkt, så jeg har suppleret med en 45mm/1.8 som de fleste af mine billeder er taget med. Jeg nyder ikke at skulle slæbe rundt på tonsvis af DSLR udstyr :o))

Hilsen fra Morten

kim said...

Jo det kan jeg sætte mig ind i - det med at slæbe tungt udstyr. Og det lille Pen leverer jo i Raw format, og er derfor absolut interessant.

kim said...

Jo det kan jeg sætte mig ind i - det med at slæbe tungt udstyr. Og det lille Pen leverer jo i Raw format, og er derfor absolut interessant.

Saxild said...

Har lige været en tur (1 dag) på Møn med næsten alt hvad jeg har af udstyr / F100, 180mm, 85mm, 50mm og 24mm, samt pen + 2 objektiver. Det var lidt rigeligt at slæbe op og ned af klinten, men man vil jo nødig stå og mangle :o))

PL1 har styrke, men også svagheder. Håber at der kommer en Pen model med samme 16 megapix sensor og samme billedkvalitet som det nye OM-D M5.

Hilsen fra Morten