13 February 2012

Spor på spor !!!



6 comments:

Allan Kørboe Jensen said...

Fine små fodspor. Og mange gode billeder. Måske skal jeg begynde på sorthvide billeder - for farvebillederne bliver fortsat ikke uploaded:-)

Saxild said...

Tak skal du have Allan !!! Godt at se at du er i live. Håber alt er vel ??? Tror ikke det gør nogen forskel om billederne er i SH frem for farve. Måske skulle du oprette en helt ny blog med SH billeder. Mig bekendt må man oprette alle de blogge man har lyst til :o))

Hilsen fra Morten

Allan Kørboe Jensen said...

Jo tak, alt vel, sådan da. Måske skal københavneren ned og have lidt frisk luft, når det bliver forår engang? Jeg har som mål at få ændret min hjemmeside, men det er sådan en opgave, der ikke rigtig huer mig, så det tager nok sin tid:-)
Mange hilsner Allan

Saxild said...

En tur på landet vil da ikke være så tosset. Er faktisk ved at løbe lidt tør for krudt, selv om vejrliget godt kan friske de gamle travere op for en stund :o))

Hilsen fra Morten

Allan Kørboe Jensen said...

Du kan jo bare give en melding om hvornår, du kunne have tid og lyst. I hvertfald for en tid har jeg en meget åben kalender, så jeg har altid tid:-)
Hilsen Allan

Saxild said...

Jeg kommer med en melding !!! Tager nok på ferie om en måned og det må meget gerne være inden........

Hilsen Morten