20 December 2010

Godthåbsvej !!!


9 comments:

Anonymous said...

Hey Morten
Eller On the road to nowhere! Håber det går dig godt - at dømme ud fra billederne har du det fint. Jeg er ved at få lysten til foto tilbage. Mon ikke det skulle blive til en kop kaffe og måske lidt luften af kamera på det hyggelige Nørrebro en dag i starten af det nye år?
Mvh Allan from downtown Vordingborg

Saxild said...

Hej Allan - Hyggeligt at høre fra dig :o)) Jo det går som det plejer, men kan sagtens finde noget at beklage mig over !!! Er ihvertfald produktiv, så jeg trækker vejret !!! Du er vist ikke på facebook længere, så den eneste kontakt vi har er her, da jeg ikke har nogen mail på dig.

Det vil være fint med en kop kaffe + det løse på Nørrebro. Jeg har sjældent travlt, så det burde være nemt at finde en dag i Januar.

Hilsen Morten

Anonymous said...

Nej jeg er ikke på FB mere. Prøver lidt på Phosee - mystisk sted! En weekend i januar ville passe mig glimrende:-)
Mvh Allan

Saxild said...

Ok prøver selv at holde mig fra phosee efter et par rigtig ærgerlige episoder !!! Jeg forsøger at finde dig der, så vi har en kontakt der ikke er så offentlig som her !!! Hele danmark følger jo med i min blog :o))

Hilsen Morten

Saxild said...

Det kan være du gemmer dig under et mystisk alias der ikke er til at gætte, men ellers kan du finde mig under mit kunstnernavn :o))

Anonymous said...

Allan J såmænd:-))

Saxild said...

Genialt...........

Anonymous said...

Ja ikk...!
Mail sendt på Phosee:-)

Saxild said...

Ok jeg tjekker ud lidt senere i dag og svare snarest :o))