13 July 2010

Street parade !!!

5 comments:

landskabsfotografen said...

Totalt flot og vedkommende billede!
Dygtigt gjort Morten.

landskabsfotografen said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Saxild said...

Hej Kim - Takker for kigget !!! Tillod mig lige at slettet den ene kommentar :o)) Et lidt vanskeligt billede. Det er taget i modlys, men med moderne teknik kan man jo hente meget frem fra de mørke områder.............

landskabsfotografen said...

Ja, min anden kommentar var bare en gentagelse af den første. Der var noget i dialogboxen hos blogspot der kiksede - derfor to.

Ja, moderne teknik, men den er jo til rådighed for alle fotografer - og du bruger dine værktøjer helt perfekt, med optimalt resultat. Når man som du også kombinerer perfekt teknik med historiefortælling i alle billeder, bliver det mesterligt!
Endnu engang: Godt gået!

Saxild said...

Hej Kim - Jeg tager alle mine billeder i RAW og det giver jo en større frihed til at fejle end med JPG :o))

I de 4 år jeg har benyttet DSLR har jeg aldrig taget billeder i JPG. Kan godt lide det lidt xtra arbejde man har med RAW og så minder det lidt om negativscanning som jeg har praktiseret en hel del de sidste 7 år.