15 August 2009

Saxild Fan Club !!!



5 comments:

Theo said...

Der har du sgu´ da scoret ret pænt Morten :-)
Og fedt som du har kunnet få dem til at stå HELT stille mens du fotograferede :-))))

Håber du har det godt.

Saxild said...

Hej Theo / Tak fordi du kiggede forbi !!! De gør hvad siger for ellers bliver de sgu fyret :o))

Jo her går det som det plejer !!! Jeg tager en tur til Grækkenland sidst i september og det glæder jeg mig meget til. Har ikke været syd for Hamburg siden 89, så det er vist på tide at se og fotografere noget nyt......

Theo said...

Wauuu Grækenland!
Der er MASSER af fotomuligheder.
Hvor?
På en ø?
Jeg har været på Santorini, Poros og Lesvos/Lesbos. Alle tre steder var urtolige på hver ders måde, men alle samme MEGET "fotoværdige"

Go´ tur :-)

Theo said...

..... iøvrigt kigger jeg OFTE forbi, men jeg kommenterer ikke HVER gang.
Det burde jeg nok.

Saxild said...

Hej Theo - Det med kommentarer bestemmer du selv, men det er jo altid hygsomt med bemærkning !!!

Jeg skal til Samos og det er jo ikke langt fra Lesbos. Jeg har mange forestillinger om hvordan der ser ud og hvad jeg finder - Gamle rynkede mænd, små koner med tørklæde, æsler med hatte osv, men det viser sig nok at være helt anderledes :o)) Jeg vil prøve at finde sjælen set med "saxild" øjne :o))