09 March 2009

FREMKALDELSE AF FILM !!!

Livet er for kort til dårlige fremkaldelser !!! Det kan gøre at man næsten mister lysten til analog fotografi og overgiver sig til den digitale verdens kedelige lette løsninger !!! Ok man kan gøre det selv, men jeg har ikke den store lyst til at rode med kemien længere. De sidste mange år har jeg fået fremkaldt mine film hos BINGO FOTO og det har været billigt, hurtigt og OK kvalietet. Desværre er kvaliteten det sidste års tid dalet til det misserable og jeg har været nødt til at finde et andet LAB inden jeg helt tabte lysten til at sætte film i kameraet. Det er ikke nemt finde folk der gør deres arbejde ordenligt, men nu er det lykkes at finde et LAB der gør det godt og gerne vil anbefale:

http://www.laboratoriet-i-nannasgade.dk/

Flinke folk som gør et rigtig godt stykke arbejde. Aflevere man sine film om morgen kan man hente dem om eftermiddagen og prisen er ved køb af 10 fremkaldelser er 45 kr pr. fremkaldelse (ex moms) . De tager alle typer film og formater - C41, E6 og Sort/hvid. Kan man ikke lige komme i åbningstiden, lægges filmen bare i natboxen og er klar til afhentning den efterfølgende dag.

2 comments:

Anonymous said...

Super fresh link! God stil at hooke mig up dér :p)

Saxild said...

Ja det manglede bare :o))